varför stannar jag kvar på jorden?

Hur kan man sakna en person så mycket som jag gör? alla säger att det går över att jag kommer glömma den, men när ska jag glömma den, hur? jag kan inte glömma, du kommer upp i mitt huvud varje dag, jag tänker alltid på dig lite varje dag. Jag saknar oss alldeles för mycket, jag orkar inte, jag kan inte glömma jag vill men det går bara inte. jag vill hata dig fast jag älskar dig mer för varje dag. Jag kommer ihåg när vi låg på din puffkudde och jag kände din lukt ditt hår dina läppar jag saknar det, det var ett tag sen nu men det känns som om det var igår, igår som jag satt breve dig. Snälla jag orkar inte mer, jag önskar mest av allt att det här bara är en mardröm och att jag bara råka somna men jag börjar tro mer och mer på att det facktiskt inte är det. Jag sa till dig att utan dig funkar inte det, och vafan är det som hänt? inget funkar för mig, jag har blivit lämnad förut men aldrig som nu jag har aldrig känt den här smärtan vad är det för nått? mitt liv är över varför stannar jag kvar? varför finns jag i livet om jag ändå bara ska bli lämnad hela tiden? Jag trodde verkligen på oss på riktigt, och du sa att vi skulle vara hela livet men varför ljög du? Varför gjorde du sådär mot mig? varför blev det äns vi två från början? Jo för att du sa att du gillade mig, men ändrade du dig eller? varför gjorde jag något fel? Jag orkar inte mer snart. Snart ger jag upp, och snart lever jag inte mer. Ditt namn finns alltid kvar i mitt hjärta och våra minnen dom finns alltid där föralltid. Du var den som gjorde att jag började leva, men nu är jag nog död eller? vad finns det i mitt liv såklart att jag har mina vänner, tack för allt om inte ni hade funnits hade inte jag levt idag. Jag vill ta livet av mig men jag vågar inte. Jag vill inte bara bli en feg sak som fanns i 13 år, det är fegt att ta sitt liv det är fegt att tro att man kan smita från sina problem. Jag vet det men varför säger jag så där då? Du tog med dig mer än halva mig, ett stort svart hål växer bara mer varje dag innom mig. Snart är det nog så stort att jag sjunker i det. Inget känns rätt längre, det var ju du jag ville leva med resten av livet, det var du som fick mig må som bäst. Du som fick mig att vilja leva. Jag kan sitta och skriva hur långt som helst och bara sitta och skriva hur mycket jag saknar dig. Ett liv utan dig kommer aldrig funka. Alla säger att det finns bättre killar men håll käften det finns ju ingen bättre, om man älskar någon så mycket som jag gör så känner man själv att det inte finns någon bättre. Men jag vet lite själv att när jag träffar en ny så kommer jag glömma honom, men jag vill glömma honom men ändå inte, Fans du så fans allt. Jag vet att du inte kommer läsa det här men jag hoppas verkligen att du ändå gör det. Att någon bara visar det här för honom. Mitt hjärta är helt krossat utan dig. varför försvan du ifrån mig bara? Snälla jag ber dig vi börjar om på nytt för jag orkar inte mer. jag kommer alltid att älska dig. det kommer kännas tufft när vi träffas i skolan sen. snälla låt mig bara vakna!?

lyssna på låten.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

2009-12-29 @ 14:45:00
URL: http://gudomligt.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Mathilda alla vet att det är svårt att gå vidare och det han gjorde var elakt mot dig, med tänk också på att det var bara i en vecka så han kanske hunnit fått några känslor alls, bara intrresse som kanske bara försvann. Finns alltid här hjärat <333

2009-12-29 @ 14:48:06
URL: http://gudomligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0