Torsdag.

Jaa som alla andra dagar så har det vart skola som vanligt? Jag började 8:10 och då hade vi bild, asså jag säger bara ett stort suck för min lärare, asså ni kan inte förstå hur mycket jag hatar min bild lärare. Hon är så jävla jobbig. hennes röst skaver i öronen på en och så håller hon på och säger: "titta på mig" " ser du va? du ser!?" "VÄND ER OM!" och aa det där får man fan höra hela jävla tiden när man har henne. Man ba: jaa jag fattar, jag har verkligen lust att mörda henne i dom lägena. men aa.. sen efter det så hade vi biologi, det är ganska roligt för min lärare är fett skön. ända läraren jag tycker om. men efter det hade vi iallafall samhällskunskap, den lektionen gick ganska fort för vi kolla på film i typ 30 min. sen hade vi lunch. det blev färsbiff med potatis och brunsås, jag trodde det skulle vara godare för den maten brukar vara god. Men idag kändes det som om det inte var stekt ordentligt, så aa jag åt typ inget. Men jaja, sen hade vi mer tråkiga lektioner. sen fick jag sluta en timma tidigare för vi hade ingen elevensval. Men jag ville verkligen inte hem (vet inte varför) så jag bad johanna stanna kvar och köra pingis med mig, haha jag är en nörd jag vet. Jag körde med johanna, joar, lucas, och typ johan fast sen kom lilla danne och sen kom värsta blattegänget. och körde, men gick hem sen. Men orkar inte skriva mer nu. I morron ska jag iaf träffa karin och handla lite julklappar, och på lördag blir det stallet. och på söndag ska jag in till stan med karin, och fortsätta köpa klappisar. här kommer bilder på felicia och emma från bilden, dom tvingar mig att lägga in så här kommer dom. kyss och smek.
           
jag har aldrig sakt att vi är normala.


Kommentarer
Postat av: Izabella

Hihi :)

2009-12-11 @ 17:42:31
URL: http://izu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0