tack för att du finns nea.

Har nyss kommit hem från Nea, min granne. Inte bara min granne utan min stora syster, som seriöst alltid funnits där för mig. Utan dig vet jag inte hur mitt liv sätt ut idag, du finns alltid där när jag vill prata, och du behandlar mig som din egna lilla syster. du är verkligen som min syster. jag kan prata om exakt allt med dig, från himmel till jord. jag behöver dig i mitt liv för att orka. även fast vi inte ses så ofta så vet jag att du alltid finns där för mig. Dig litar jag på till 110% dig vill jag inte leva utan. Tänk om inte jag hade flyttat hit? vem skulle jag då prata med om alla problem, och vem skulle jag då kommit till när jag är ledsen? tack för att du finns, du betyder allt för mig. jag behöver dig för att kuna leva. Lämna mig absolut ALDRIG för utan dig så kommer jag gå under. hoppas du nu läser det här, för du måste förstå hur mkt jag behöver dig. Du leder mig rätt här i livet.
tack för allt stora syster.
http://nejjjas.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0