sitter hos agnes.

Hej bloggen. nej jag drev.
men aa nu sitter jag hos agnes, vi har precis vart i centrum och köpt julklappar till kompisar. eller aa hon har köpt, hahah jag fick välja vad jag ville ha så nu vet jag vad jag ska få jippi. haha jag ska fråga henne om jag kan få den idag. "Agnes kan jag få den idag?" vi ska snart till felicia åkerfelt för agnes ska låna något av henne. Vi har nyss ätit.
men aja, igentligen skulle jag vara med emma och malle idag, men jag orkade inte fett kallt. dom skulle typ till stan och sen så går mina bussar typ aldrig nu på vintern eller jo dom ska gå men dom kommer aldrig. Så nu när jag är med agnes så får jag skjuts hem av min kära moder. GUD där drev jag verkligen.
men nu ska vi ha kul. Ni önskar ni vore här eller hur?
kyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0