segt.

har kommit hem nu, efter ridningen, stack direkt efter plugget. Riktig seg ridning idag, usch fick en häst som jag hatar mest av allt jusst nu. men nog pratat om det för ingen är väl så intresserad av ridning eller?
jag är hungrig men orkar inte gå ner. jag är ändå ganska mätt men är väl bara sugen. jag är trött men ändå pigg.
åh, jag är så uttråkad. Inte har man fått en design heller, men hennes data knasa upp sig så det blev fel hon ska lägga in allt i morgon på bloggen, så förhoppningsvis så kommer den i morgon. På fredag så är det klassfest, wiho! men den kanske inte blir lyckad? det brukar det aldrig bli, men man får hoppas på det bästa för vi har fan planerat ett år nu känns det som. jag tänker inte skriva vilken tid det är. för då kommer säkert objudna gäster dit.
men nu ska jag ta och sova tror jag.
GODNATT kära läsare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0