saturday.

Hej idag har jag vart och lämnat in min mobil på lagning (igen) snacka om sämst mobil? Aja nu har jag stått och skrikit lite på dom och kräft en ny mobil så. wiho jag får en ny mobil av sonny ericsson tror jag. men om det vart inne 4 gånger så kan man kräva en ny så. Men jag och fredrik kom väl hem runt, 13.00 och då åt jag en hamburgare och sen satte jag igång med att baka pepparkakor, med massor med glasyr på wiho! men dock har jag ingen bild, för min bror typ dampar på mig när jag tar bilder.. Mamma har bakat lussebullar och typ några lusse saker.
riktig julstämning. Gud så jag längtar till julafton gör inte ni? I morgon vet jag inte vad jag ska hitta på. kanske plugga, har ju spanska prov på onsdag och typ ett biologi läxförhör på onsdag också. jag måste verkligen ta tag i skolan ännu mer nu, från och med nu så ska jag iaf ha G på alla prov. inget fuskande utan pluggande. Nu jävlar gäller det. så önska mig lycka till.
kyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0