Såhär är jag.

Om du vill veta mer om mig så ska du läsa det här..
Mitt namn är Mathilda kling. och är 13 år, jag bor i huddinge och i segeltorp, för mina föräldrar är skilda. det är ganska jobbigt men jag är van. Jag älskar verkligen mitt liv och jag har aldrig tänk negativt är alltid posetiv. och har aldrig bråkat med någon, jag älskar att vara med min familj speciellt min bror.. SAJK! men okej det här är riktigt. Jag har tänkt på att ta livet av mig några gånger, jag är alltid negativ och tänker nästan alltid så. jag bråkar ganska ofta med folk fast om skit saker. Jag kan tycka det är kul ibland och sitta och prata med mina föräldrar. Jag har vart tillsammans med ganska många  men lucas var min första riktiga kärlek men han bröt vårat band. Jag hatar att vara ute på kvällarna, :$ för det blir bara massa trubbel. jag har åkt dit för snatteri. Jag har 2 riktigt gamla vänner och det är felicia som går i min klass och vi har mucho bra kontakt, och sen har jag Linda men vi har nästan tappar varandra, vi vill verkligen träffas men det är svårt för hon bor i göteborg, Båda dom har jag känt i 11 långa lyckliga år. Även jag har haft en fjortis tid. Jag hatar att sitta i en bil. Jag klagar näst in till på allt, jag hatar mina lärare för dom är dumma i huvet.. Jag skulle kunna göra allt bara för att få tillbaka lucas :$ Jag har tappat kontakten med många otroligt världefulla personer som jag förr kunat döda för. Jag kan säga ett skämt som jag själv bara skrattar åt. Jag har JÄVLIGT kort stubin och blir lätt irriterad på folk som tex tror på gud :$ Jag är halv finsk men nämner inte det så ofta. Jag tror lite på ett liv efter döden. När jag är lässen och behöver hjälp så kan jag ibland ligga och säga att jag vill att det ska slå in och skit. Även om jag inte tror på gud så ligger jag och pratar för mig själv, det brukar hjälpa. ett liv utan mina kompisar lever jag inte. Jag ångrar ganska mycket. och jag vill spola tillbaka tiden då jag var en liten fjärt, ;) Jag dras till killar som ingen annan typ tycker om? Men är ändå ganska kräsen, killar med känslor och som kan ligga och prata GASH det finns inte någon bättre + killar som inte ska hålla på och göra till sig. aja nu vet DU lite mer om mig! Sssh säg inte till någon.

Kommentarer
Postat av: söderberg

hahah, att du är negativ och klagar om allt och alla, stämmer väl bra? :D <333333

2009-12-23 @ 09:54:04
Postat av: mathildakling

haha yees, det stämmer. =) <333

2009-12-23 @ 15:26:15
URL: http://mkliing.blogg.se/
Postat av: angelica

sött skrivet :)

2009-12-23 @ 21:50:27
URL: http://angelicahjohansson.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Mathilda, du är stark och klarar allt hjärtat. Och föresten ta bort bilden!!!:p<33

2009-12-24 @ 09:42:53
URL: http://gudomligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0