Orkar jag mer?

Jag ska skriva precis hur jag känner nu. Jag har sagt allt till dig men du verkar inte bry dig så mycket? Allt som jag sa till dig kom verkligen ifrån hjärtat. Du var allt du var den jag ville leva med hela livet, hade jag dig hade jag allt. Att sitta breve dig och hålla din hand GASH fans det något bättre? Jag vill inte utan dig nu. Alla säger att det finns bättre, Men SLUTA förfan det finns ingen bättre jag älskar ju honom. Och det käns verkligen som en evighet när ni säger så. förstår ni igentligen hur länge jag ska leta efter den rätte? Han var den jag ville leva med. Men allt bara krossades efter en vecka, älskade du mig från hela början? det är en fråga som jag aldrig får svar på. Jag sitter och kollar på alla sms som vi skrivit och känner hur tårarna bara börjar rinna ner från min kind. Jag ville inte leva utan dig. så jusst nu vet jag fan inte vart jag ska ta vägen, jag vill inte leva nu. Du var meningen med livet för mig. Lucas eriksson är ett namn som jag aldrig kommer glömma det namnet kommer alltid finnas djupt inne i mitt hjärta. Förstod du äns hur jävla mycket jag älskade dig? det verkade inte så. jag önskar att vi kunde byta plats, så att du kan känna hur jag mår. Jag mår piss nu, jag vaknar för tidigt på morronen bara för att jag inte kan slappna av, jag kan inte sova för det ända jag tänker på är dig. Snälla vi börjar om!? Jag går igenom eld och vatten bara för att få tillbaka dig, Säg vad som helst så gör jag det. Jag trodde verkligen på oss, att vi skulle hålla så jävla länge, men fuck it. Du borde tänka på hur mkt jag facktiskt älskade dig? jag älskade dig mer än något annat. på bara en vecka han jag älska dig så mycket, jag kunde dött för dig. När jag tänker på dig nu så gråter jag. Snälla kom tillbaka. för annars vet jag inte vart jag ska ta vägen. Jusst nu käns det som om du hatar mig, men du säger att du inte gör det men kan jag tro på det? jag trodde ju på att du älskade mig. men du blåste bort det. du försvan med vinden. Jag vill vakna för det här kan inte vara på riktigt visst sover jag? säg att jag sover! Jag vill inte mer utan dig. Hur fan gick det till? du bara försvan kom tillbaka. Om du skulle komma tillbaka en dag skulle jag aldrig släppa taget om dig. Varför slutade du gilla mig? Det är frågor som jag vill ha svar på. Jag drömmer om oss två men det är väl ingen ideé? jag vet ju att du inte kommer tillbaka. Ge mig en chans, för du skulle få hundra miljoner av mig. SLUTA NU! jag vill vakna, vakna upp i din famn. för visst är det här bara en hemsk mardröm eller? säg att jag bara råka somna i din famn. Jag behöver dig i livet. För varje dag som går försvinner mer och mer ifrån mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0