Min onsdag.

Jag vet att det varit dålog uppdatering, men jag har pluggat och ridit, och då har jag inte tid med bloggen, men jag måste facktiskt tänka mer på skolan och sporten. sen efter vännerna då kommer bloggen! Men jaja. idag började 8.10 som alla andra jobbiga skoldagar. Vi började med slöjd. Jag har givetvis träsläjd, -.- sen hade vi religion, ni vet gud och allt skit? sen hade vi engelska, vet ni att jag har verkligen börjat jobba bättre nu om jag verkligen vill, så tummen upp? sen hade jag lunch, det stog att det skulle vara "hot wok" men det blev makaroner och någon sörja. Efter det hade jag det där jävla spanska provet, asså det gick väl sådär, jag svarade inte på 8 saker och hälften av allt jag svarade på är väl fel? Jag är ju sattsare? Efter det tror jag att jag hade biologi, Ja det hade jag kom jag på nu. och då hade vi "prov" på det med. men det var skit lätt så det tog bara 10 min för mig typ, sen fick jag sluta, wiho! men jag hade inte lust att åka hem, så jag letade rätt på lite roligt folk, och då hittade jag johan lucas och cizan & elvira. Jag och elvira tog johans grejer. fast dom hade lektion men dom satt där ute, men elvira gick där ifrån ganska snabbt så då satt jag där med ida fast hon var inte så social. Pogrund av mig så jobbade dom inget på den lektionen. haha men hallå går inte jag före allt!? :) Jag satt typ och prata med dom i ehm 1 timme fast det var typ bara jag och lucas som prata. men nu ska jag inte skriva mer så vi ses sen älsklingar.
love yah.

jag saknar dig sara.

Kommentarer
Postat av: rebecca

Saknar den tiden! Dig också sötis:)<333

2009-12-09 @ 18:03:47
URL: http://rbt.blogg.se/
Postat av: mathildakling,

aw. jag saknar dig/er oxå!! <333

2009-12-09 @ 19:00:32
URL: http://mkliing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0