knäpp dag(!?)

ehm, aa det kan man verkligen lugnt säga. 
Eftersom att vi är en stor tjej klass, 12 tjejer typ som håller ihop, så kan det ju bli ganska fel ibland. Idag var det lixom massor med tårar, och svek. Ni vet i England då finns det ju tjej skolor och killskolor, asså dom som går i tjej skolan dom måste ju ha riktigt svårt att hålla sams!? ;O men aja ungefär såhär såg dagen ut idag för lilla mig.

1. ganska sur på min lärare..
2. Sen var det lite tårar för en person, för att vissa sa att den hermar andra.
3. på musiken, ännu mer tårar...
4. Har den sista lektionen. så stannar kvar och kör pingis med massor med roligt folk. :)
5. en pingis boll kom mot mig när jag stog och prata med lucas, och blev så jävla rädd
så jaa jag slog iväg bollen och ramlade baklänges, så alla skratta åt mig haha (klumpig eller inte?)
6. råka fälla linus, inte med flit. aa då skratta dom åt mig IGEN!
7. Var i FINAL massor av ggr. är man proffs så är man.
8. åkte hem. diräkt när jag kom hem så stack jag och mamma och lämna pengar till marcus
för det är hans mamma som har hand om våran lilla kakförsäljning.
aa det var min dag, har eran sätt normalare ut?
puss.

Kommentarer
Postat av: johanna

HAHA, men du är ju lite udda :D<33333

2009-12-08 @ 17:02:22
Postat av: mathilda kling.

haha jaa jag vet, :D <3333333

2009-12-09 @ 15:29:48
URL: http://mkliing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0