hiss&diss

ni vet pogramet "paradise hotel" det är något jag verkligen fastnat för.
jag är kär i det pogramet. Det är något jag verkligen rekomenderar.
på en skala 1-10 så är det absolut en stark 9.
det här är då bara killarna, för hittar ingen gruppbild.
men vem tycker ni är snyggast? själv tycker jag ingen är speciellt snygg.




jag dissar verkligen kissies blogg, nu ska ni inte tro att jag är avundsjuk.
för jag bryr mig inte, men jag tycker bara att hon är en omogen 19 åring
som inte vet vad hon ska göra med sitt liv. Hon tror att hon kan leva på sin blogg.
och hon opererar läpparna och förstorar brösten all the time. jag menar vad ska det
bli av med hennes liv? visst hon kanske vill ha det så, men att ha så där stora läppar som hon har
då har man väl lite fel i huvet!?



Kommentarer
Postat av: elvira

ja håller med till hundra procent babe ;D <3

2009-12-04 @ 06:57:14
URL: http://jjhnsson.blogg.se/
Postat av: johanna

nej, jag ger den en stark 10, det är bäst! :)

2009-12-05 @ 11:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0