Farsta tomorow.

(stavning) Jaja nu har jag näsan precis kommit hem från stallet. det gick hyfsat bra idag facktiskt om det är någon som bryr sig? Men aja vissa tycker att jag ska skriva lite om när jag är i stallet så jag skriver väl lite om det nu. När jag vart hos emma så tog jag bussen från centrum till stallet, var där vid kvart i 5 typ. Jag var lite sur för jag fick dubbel, men det gick verkligen ovanligt bra på henne. så det var riktigt kul för vi hade kadrill och det är nog bara ni häst intresserade som vet vad det är. för jag orkar inte förklara. Aja nog pratat om det? I morron ska jag till Farsta centrum med min stora syster, linnea. hihi älskar henne tack för att jag kan prata med dig om absolut ALLT! Tänk om inte jag flyttat hit då skulle vi inte känt varandra, PANIK! Love you forever. jaja hon ska köpa julklappar och jag, jaa vad ska jag göra? hah vi går nog in på någon söt liten affär och shoppar nått, för jag åker inte där ifrån tomhänt. men nu måste jag springa in i duchen hahah fattar ni? "springa in, asså man springer IN i duchen" hahahahahahha fett tråkig humor eller vad säger ni? aja, hahah nu ska jag springa in i duchen hahahahahahhahahahah kan inte sluta skratta åt det nu! men det är ju säkert bara jag som tycker det är kul för ni andra tråkmånsar förstår er inte på min humor SOM VANLIGT!? haha men aja. (ska inte säga det igen)
KYSSAR FRÅN ERAN KLING KLANG KLONG!

farsta centrum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0