euw.

Har nyss kommit hem efter enu en otroligt jobbig och tråkig skoldag.
I dag på biologin så pratade vi om maskar massa olika, och det fans en mask
som heter binnekemaskar, den masken (kan) leva i en människas tarmar
och bli 20 meter lång. jag dricer inte jag är seriös, fattar ni vad skabbigt!?
jag fick typ panik när hon sa det för jag typ sket på mig haha nej men jag tog
upp benen från stolen och stängde in mig med min luva, alla tyckte jag var jätte söt
så alla skratta åt mig, medans jag bara var äcklad. om man typ tar tabletter mot den
(om man har den vill säga) då kan man antingen få ut den den normala vägen eller
så spyr man upp den.. förstå att spy upp en 20 meter lång mask eller bajsa ut en sån lång.
men nog pratat om äckel maskar. för nu ska jag plugga, men såklart så har jag glömt
engelska boken i skolan och det var den jag skulle plugga till. Men ska plugga spanska
för har prov nästa onsdag. mer pluggning och mindre bloggning.
puss.
detta är en sån här mask. (det ser ut som tyg. nej det är det inte!)

Kommentarer
Postat av: elvira

euuuw , det va så äckligt ;o <3333

2009-12-02 @ 19:30:08
URL: http://jjhnsson.blogg.se/
Postat av: mathilda kling.

haha jaa jag vet. -.-<333333

2009-12-02 @ 21:23:58
URL: http://mkliing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0