Cicci slagish here.

hejsan.
Nu sitter jag och cicci nere i källarna med en bärbar data hur går det till?
jo eftersom att våran data dampat loss och behöver en vit kabel till internet.
Vi har nyss kollat på en otroligt sjukt dålig film. den bajsar vi på eller hur?
Vi hyrde 2 och det är bra, den filmen hette "den lilla flickan vid vägens slut"
hyr det ALDRIG för den var verkligen usel. nästa film vi har är
"My blodie valintime" (stavning) Den ska tydligen vara jätte läskig
enligt agnes (?) När vi kollar på den ska vi äta chips med dipp, längtar!
hihi aja nu ska vi... aa vad ska vi?
aja här kommer en bild på oss två
puss.



Kommentarer
Postat av: sophia

sv: härligt att höra, jordå det är bara bra här =)

2009-12-27 @ 23:31:02
URL: http://thesundgrenkohl.blogg.se/
Postat av: KiraKira

Haha nej det gör jag inte ^^ men jag önskar att jag gjorde det :3

2009-12-28 @ 15:31:51
URL: http://cailapp.blogg.se/
Postat av: Julia

vart kommer den rosa tröjan ifrån? :) <3

2009-12-29 @ 20:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0