bandy match today.

lässen för dålig uppdate igår. men jag slutade vid 13.25 så stannade kvar i skolan och sen åkte jag till centrum för att köpa julklappar med karin. sen kom jag hem vid typ 6 och då skulle vi äta och sen satte jag mig och kollade på en film med min syster och sen kom idol. och ERIK VAN!!! wiho!

men nog pratat om det. idag ska jag iallafall, vara med johanna och malle. vi ska kolla på joar och lucas bandy match. dom kommer vinna! jag ska möta iallafall johanna i centrum 12. Och då ska vi röra oss upp mot tomtberga. men orkar inte skriva mer nu. Ikväll ska jag på spökrunda i stallet och det slutar 22.00 så vi hörs väl efter det.
kyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0