1 dag kvar.

WIHO! idag är det sista dagen i skolan. Det ska bli riktigt skönt med ett lov, det har vart efterlängtat. Föresten vad betyder efterlängtat? aja någon som vet så förklara. Men idag så börjar jag 09:30 och slutar 13.00 kort dag och jävligt skönt. Idag när jag slutar ska jag hem till lucas, och sen kommer mamma och hämtar mig, för jag VÄGRAR sätta mig på en buss nu som kanske inte äns kommer? :O Idag ska jag gå till skolan, haha ifrån mig, förstår ni igentligen hur långt det är? men jag har lust att gå facktiskt så det ska ändå bli lite kul? haha jag är verkligen cepe menmen. sånt händer! Nu ska jag fixa klart mig och sen är det bara "klara färdiga gå!"
massor med kyssar från eran kling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0