vadå regnar det?

Hej, när man checkar läget på facebook så står det.. "regn" "fan va det regnar" "vilket skit väder" osv.. man ba: vadå regnar det ute?! jo halva sveriges befolkning jag tror andra halvan fattat att det regnar nu.. var i skolan idag som vanligt, torsdagar tar död på mig! låååång dag och riktigt tråkig.. vad är det positiva..? jo kanske att det är fredag i morron men jag diggar att man måste plugga då me då! fast ska se till att hänga med angepange också. Nu ska jag ääääntligen få ducha efter denna jobbiga dag.. bara längtat efter att få ducha och göra so:n haha.. jaaa jag längtar till den för vill bli klar. men måste sätta fart på mig nu dårå, fredrik kommer hem med donken till mig trorja om han håller det.. kärlek till donken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0