ooh dina ord blir aldrig dyyyyra.

Det blev inget pluggande igår... fett  mycket fattar ingenting, men ska försöka plugga idag lite, bli klar med första frågan iallafall och kanske hinna börja med den andra, seeeeen ska jag göra allt om nästa jävla religion... för lite med en vecka. seriöst! dööööööööööööö! men hur som.. träffade agnes igår ist och sen mötte vi på felicia och malou, sen vid runt halv 10 drog dom, då ville jag och agnes träffa long osv.. men jävla dissARE! long... om du läser det här för man vet aldrig med dig.. så är jag inte sur på dig bästis! ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: AGNES

SVARA I DIN TELEFON ELLER RING MIG DITT KIOSKMONGO

2011-09-10 @ 10:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0