NIIIICEEEEE

Tjooo! Det är fredag och var mer ska jag säga än att det är jävligt nice! jusst nu duchar agnes och jag sitter i mitt rum och dunkar musik! go litle bad girl! va ba tvungen att skriva han sjöng nyss det! (a) funderar också på att ducha av mig lite, fast inte håret! aa tror jag gör det. Men.. hur som helst, måste fixa lite i mitt rum nu. sen blir det ut och röja sverige! (huddinge) haha skoja, vi tjejer ska hem till ellet och äta och vi alla ska köpa egen hemtmat, feeeettt mumma! ska ha från kebabtorget men nooo way att jag äter kebab, nej här ska det vara pommes med kicken nuggets! soooft. hej då, kanske hör av mig och lägger in en bild på mig och ange innan vi taggar.
fick låna felicias fjällis ett tag, ser ut som ett berg i den men what the fuck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0