jävligt konstig natt!?


Hur har eran natt varit?! själv har det här varit min konstigaste natt på länge, jag och mamma satt och garva åt den nyss.. självklart är det ju så att ni sitter och tänker " men vad vare då" klart jag ska säga.. Inatt så måste jag ha sovit på min arm så det känndes som den var helt fast.. sjukt men jag kunde inte röra den. OCH av en konstig anledning fick jag för mig att det var spindelnät som höll fast min arm.. konstigt nog?! man kan ju bara ta bort de i sånnafall. Japp men hur som helst, jag springer med paniken i mig in till mammas rum och skriker som in i helvete och till råga på allt så måste jag ha ramlat när jag sprang dit för jag har iallafall ett sår på knät som gör jävligt ont.. Mamma vaknar ju av panik och frågar vad det var.. när jag berättar så inser jag själv hur jävla cp det där låter... hm.. normal natt eller vad!? jorrååå.. undra om jag var en aning trött.. hahahahahah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0