jarrrrrrå, shoff på den där då.

Hej, min kamera sladd är borta här hemma hos mamma så tyvärr kan jag inte lägga in bilder, men ni får helt änkelt stå ut! right!? toppen. Har pluggat so idag med vendela, och nu har jag precis ätit. Nu ska jag gå ner och ta hallon paj som jag och vechlo bakade today! mkt liv! sen ska jag plugga so! och där kände jag direkt att mitt liv tog slut. hur som helst, vårat so hemmaprov får vi lämna in på tisdag och jaaaa, jag tackar gud för det. Nej jag tackar Dan för det, gud finns inte. Nu vet ni alla små judar som är där ute och tror på en brinnande buske. haha wtf sa jag iallafall för mig själv när jag läste det där i religionsboken hahahah... jaja.. alla är vi olika, alla kan ju inte vara som mig, helt änkelt bäst!? ska taggggggaaa långt nu.

tro mig när jag säger att jag inte klarar mig utan dig! jag älskar dig! ♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

aaaawie, detsamma älskling! Jag älska dig också <3

2011-09-14 @ 22:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0