sims

Hej! första dagen avklarad i skolan dårå.. mer än hemskt!! men jag ska överleva.. Men jusst nu har jag jävligt ont i huvet och är så otrioligt trött, ska fan sova sönder mig själv i morron! för har nämligen bara ett litet samtal i morron som är i 20 min sen slutar jag, så jag börjar 10:20 hur nice?! ska sova galet och chilla sen bara dra dit! Hur som helst sitter jag och äter glass hahah.. att va nyttig går inte så bra ;) men seriöst.. glass är bästa medicinen för huvudvärk och trötthet! har dessutom försökt göra alla uppgifter vi fick, men dock hittar jag inte microsoft world på den här datan, frågar fredrik i morron ;) ska dessutom till stallet i morron! hur nice?! jo jävligt nice. men ska dra och köra facebook sims nu! DROOOOG! puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0