måndag morron..

Godmorgon sverige.
sitter i min soffa nu. fullkomligt död. orkar inte lyfta på rumpisen och gå till badrummet.
jag kör på mjukisar idag. det är skönt. men förvänta er inget fint när ni ser mig.. för är så sjuuukt trött. jag vill bara sova. jag hatar måndagar! finns det lixom ngt värre? igår kändes det som om det var lördag när vi var på bion men så var det söndag asså nej kill me. och idag ska vi göra någon fucking engelska uppsatts. man ska skriva om sitt land. på engelska!! asså vafan hur duktig tror dom att man är? och man får inte hjälp med stavning eller något. yes jag kör på ett IG igen. det låter väl bra... Men nu har jag verkligen inte tid att sitta här. vi hores och slynes någon dag ;)

mihihihihihi vi är så fuuuula

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0