ellet är tjock coolish brääääää

Tjobree vad händer jao peace bree!
nej jag drev men hej hej. Jag sitter hemma hos glaad i hennes säng med massa roligt folk och det är Glaad, Söderberg, Myy, ellet, beckson och elvira. Töntarna står och sminkar sig för inget och någon plattar håret haha töntar! men idag har vi haft picknik i centrum och sen har vi vart på konstgräset. men det började ös regna när vi var där så då stack vi hem till glaad och aa som jag sa så sitter jag i hennes säng och resten av folket töntar loss som vanligt. (a) vad händer ikväll då? jag vet inte riktigt men kanske vara med dom här om jag orkar sätta mig på bussen för jag måste kanske ta 2 pallar inte haha men men!
Nu ska jag vara social och vara social haha puss hej!

Ellet är bäst läs hennes bästa blogg här! Http://kkristiansen.blogg.se
My & elvira är rätt coola dom oxå, här är deras blogg! Http://humorungar.blogg.se

Puss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan!:D Har frågestund på bloggen, så ställ gärna lite frågor till den:D



http://onlyemmaij.blogg.se

http://onlyemmaij.blogg.se

2010-05-13 @ 16:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0