Druchba <3 Ruchba

Jag skulle inte kunna leva utan dig hjärtat. Dom stunderna jag inte är med dig lever jag inte. Utan dig i mitt liv skulle det vara ett rent helvete. Du kommer aldrig förstå hur mkt du betyder för mig och jag kommer aldrig kunna förklara det för dig för dom orden jag söker finns inte, jag vet inte hur jag ska uttrycka mig. Du är min andra halva och du är hela min själ, du är den som jag alltid ska finnas för, du är min syster och min ögonsten. Du har ett hjärta av rent guld, du har alltid funnits för mig o hjärtat jag är jävligt glad över det tack så jävla mycket för att du finns. Det är du som gör mig dag det är du som gör så jag mår bra det är du som jag är odödlig med. Med dig mår jag som bäst med. Ett liv utan dig skulle vara som en människa utan kropp det skulle ju inte funka? hjärtat jag vill verkligen att du ska veta hur mycket jag älskar dig, vi har lovat varandra ett föralltid och det ska vi hålla. Jag tar inte ett ända steg utan dig. Gör aldrig sådär mot mig igen (du vet vad jag menar) seriöst johanna du vet inte hur mkt panik jag fick den kvällen. Det är för dig jag kliver upp för på morgonen. du vet att du alltid kan komma till mig och prata för jag lyssnar alltid och det ända jag vill är att du ska må bra. Jag suger verkligen på att skriva långa texter men jag orkar inte sitta och skriva hela jävla livet för det är vad det skulle ta. Men alla minnen som vi har byggt upp alla dagar alla tårar alla skratt alla stunder det är dom som gör min dag. Jag skulle inte kunna leva utan dig du betyder mer än allt för mig. Jag vill verkligen att du ska fatta hur jävla mycket jag älskar dig och hur mycket jag behöver dig. Jag saknar dig som fan nu och det har bara gått en dag sen vi träffades. Snälla kom hem nu! Jag längtar verkligen till på måndag då vi kan ha våra snöbollskrig våra pingis saker med grabbarna, älskling kom hem nu jag saknar dig! Vi är något jag aldrig kommer glömma, vi är något jag verkligen kommer kämpa för vi är något jag älskar.
DRUCHBA RUCHBA
ps: lyssna på låten!

Kommentarer
Postat av: Angelica

hej, inte intresserad hejdå !

ha de så bra sov gott och dröm sött.

2010-03-03 @ 21:56:50
URL: http://enangelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0