wiho!

Tjo! tänkte berätta lite om mina timmar som jag då inte suttit vid datan och bloggat! såhär börjar det! hehe..Igår var jag på grönan med min familj lite kul sådär. min syrra åkte vilda musen hon är 5 och hon dog typ. hon hatar oss föralltid nu :') haha gullunge! nej men sen vid 2 typ så tagga jag där ifrån och mötte ellet, beckson, elvira vi tagga upp till konstgräset och där var joar, johan och charlie. var med dom ett tag sen tagga vi till centrum och köpte lite godis. sen skulle jag hem och käka. sen träffa jag dom igen eller ellet beckosn och elvira dårå! jag skulle tälta med dom på elviras söta kott trädgård jag diggar din trädgård! JAA.. men aa då så kom jag hem till henne. åter igen gick vi till centrum och köpte saker för kvällen.. sen var vi i båtsparken chilla lite där sen gick vi hem. satte upp tältet eller nja jag och ellet dårå.. det tog sjukt lång tid för vi vet ju verkligen hur man sätter upp en plastpåse. för det är ju typ vad det är. jaa sen var vi där ett tag. sen tagga vi och träffa joar och johan och sen gick vi hem igen. och jaa sen låg vi och prata ett tag. elvira och beckson somna typ 12-1? medans jag och ellet låg och flumma till 3 typ. men då var jag inte heller trött men vi bestämde oss för att sova vilket tog sjukt lång tid för mig! aja ska kanske vara med dom nu idag om jag och söderberg bestämmer sig för att vara med dom! aja puss på er!
ellet, jag, elvira och beckson! :)

Kommentarer
Postat av: niklas

ta inte mina inlägg så seriöst helatatiden:)

2010-07-29 @ 12:48:56
URL: http://payza.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0