maaaaat

Först måste jag bara få säga aaw.. söderberg vad gullig du är jag älskar dig! det ska verkligen vara du och jag hand i han livet ut! utan dig kan jag inte andas! hur som helst. sitter i soffan helt ensam hemma, nyss duchat och pappa gick ner till JJs haha en resturang det utalas ji jis! (a) jaja jag ska snart gå ner dit och vara lite social mot min söta knäppa pappa. haha vi ska äta lunch där. ni vet far och dotter grej! hahaha sajk nej men seriöst :´) Idag ska ju som sakt söderberg sova hos mig vi kommer ha det fett ruligt. iallafall ruligare än er suckers ni önskar att ni var med oss! raaaaaaaaaaaaaaaajt! jaja nu ska jag sätta upp håret sen gå ut i det blåsiga kalla vädret. *suck* jaja sånt är livet ha det najs! (a)

haha jag älskar dig pappa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0