Jag skrattar idag!

- Söööötnoooooos!?
- ja jag är här nu! (a)

Idag har de bara vart värsta chilldagen. Om ni frågar mig är det jävligt skönt men otroligt tråkigt! Hur som helst så vaknade ju jag upp här hemma med tönten nea. Vi vaknade väl runt 9? satt vid datan länge sen åt vi frukost någon gång i livet och kollade på film. Sen stack hon till stan vid kanske 12.. sen dess har jag vart ensam. fast inte längre för nu är ju mamma och fredrik hemma! Har nyss ätit typ och nu sitter jag här och hoppas på att något roligt ska hända? nej då! ska nog gå ner och vara lite social. Känner att jag suttit vid min bästavän plåtburken hela dagen! oohyeeah no life here! Men skit samma. langar in bilder nu från mig och nea igår..
oh yeeah alla vet att vi är fett seriösa på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0