cp sverige..

har ni tänkt på att det regnar ute? ja det klart ni har man kan inte missa lixom. men jag kom nyss hem från att vart med söderberg, ellet, elvira och beckson. det var chill vi kolla film. söderberg hämtade mig hemma hos mig hennes mamma lämna oss i centrum vi tog bussen till ellet. och jaaa vi blev genom våta.. jaa vi kom till ellet kolla film som jag sa.. sen tagga jag och söderberg hem. återigen när de ösregnar.. vi gick till centrum på typ 30 min ååååh.. hon ringde sin mamma för det var för kallt och blött och aaaaaa.. hata sverige. men jaa en bil stänkte ner hela oss inte roligt. nu är jag hemma och jaa har nyss duchat och sitter bara vid datan nu och lyssnar på musik! jag lever inte utan musik! jaja! webbar med en tönt. vem kan det vara!? (a) SÖDERBERG! här är våran konversation! (a)

kling säger:
hahahahahahahahahahahahahahahahhahahahaha varför är du en tönt!?
samma jag har duchat
söderberg säger:
jaha, okej   men jag äääär ingen tönt!
MIN BRORSA SKA TYP LANA IKV!!!   WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIE!!!!!
kling säger:
JO DET ÄR DU! hahahahahah okeeej   <3
söderberg säger:
ja ä ingän tönt!  ¨
kling säger:
joooohoooo !
söderberg säger:
du mobbar mig..........................
kling säger:
hahaha neeeeeeeeeej det gör jag inte jag är bara ärlig
söderberg säger:
det är det som sårar mig..
kling säger:
hahahaha men jag kanske gillar att såra dig!?
söderberg säger:
alltså, MOBBARE, MOBBARE, MOBBARE!!!!!
kling säger:
hahahahahhahahahahahhahahahhahahahahah humor
söderberg säger:
eller inte.......
HAHA, glass bilen kör ute hos oss. tror dom seriöst att någon ba: det spöregnar, men glass wtf! hahahahah -.-
kling säger:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!
kling säger:
hahahahahahahahahahahahahahahahhahahahaha varför är du en tönt!?
samma jag har duchat  :D

söderberg säger:
jaha, okej   men jag äääär ingen tönt!
MIN BRORSA SKA TYP LANA IKV!!!   WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIE!!!!! :D <3
kling säger:
JO DET ÄR DU! hahahahahah okeeej  :D <3

söderberg säger:
ja ä ingän tönt!  :/

kling säger:
joooohoooo !   :D <3

söderberg säger:
du mobbar mig.......................... :( <3

kling säger:
hahaha neeeeeeeeeej det gör jag inte jag är bara ärlig  :D <3
söderberg säger:
det är det som sårar mig.. :(

kling säger:
hahahaha men jag kanske gillar att såra dig!? :)

söderberg säger:
alltså, MOBBARE, MOBBARE, MOBBARE!!!!!

kling säger:
hahahahahhahahahahahhahahahhahahahahah humor ;)

söderberg säger:
eller inte.......
HAHA, glass bilen kör ute hos oss. tror dom seriöst att någon ba: det spöregnar, men glass wtf! hahahahah -.- ;)

kling säger:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0