bajs :P

Hej älsklingar. sitter i mitt rum hemma hos pappa nu. som sakt idag var jag ju på bio såg på inception eller vetefan vad den heter, men den var svår att förstå men det känndes ändå som om filmen skulle vara bra om jag skulle förstå vad den handla om haha, jo men ni vet sånna är jag och söderberg, vi går på bio men vi vet inte vad den handlar om men det här filmen kan lätt få en 6a iaf 6 av 10. njaa... i morron ska söderberg slagga hemma hos mig, fast hon ska käka middag i stan så vi får ses på kvällen. men på dagen har jag ingen aning om vad jag ska göra men jag hittar säkert på ngt. raaaajt!? haha skit samma. humor, saaaaaaaaaaaaaajk!
puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0