min onsdag.

Hej, idag så har jag vart i skolan som ni kanske märkte idag i mitt tidigare inlägg. Men vi slutade iallafall 14:10 och jag tog 14:28 bussen hem, vet ni vad jag gjorde när jag kom hem? Jo jag satte mig och åt en macka och sen så har jag suttiti och pluggat sen typ 14:45 till typ 18:00 och jag har bara pluggat FYSIK, suck säger jag bara vi har lixom prov på fredag, men även fast jag pluggat så länge så käns det som om jag inte kan så mycket än, :O
hur går det till? men aja, sen så läste jag bara igenom engelskan för den är lättt.
och sen har jag läst geografin lite men jag tröttnar på det så orkade inte läsa hela
var helt slut efter att ha pluggat en sak så länge. men ska läsa geografin mera i morron
när jag vaknar. Jusst nu sitter jag och dricker te, och har lilla calle ute, sandras systers kanin
vi har honom för stunden.. men jaja, orkar inte blogga mera nu.
kyss och smek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0