stan.

Idag har jag vart i stan och köpt massa julklappar till massa folk. jag var där med karin. och vi åkte där ifrån vid 14.00 typ, igentligen skulle jag hem sen men jag kände bara att jag saknade lucas alldeless för mkt. jag hade seriöst ont i min mage igår när jag skulle sova för jag saknade hans närhet. men så vi åkte hem till karin och sen kom lilla bebisen. (dom bor typ grannar) vi kollade på en film "black cristmas" jävla sjuk film, haha den var ju jätte konstig och lite läskig så jag satt och hoppa till varje gång karins bror knackade på på dörren haha. Men när vi kollat på filmen så skulle jag typ hem, kom hem vid 6 och nu har jag nästan precis ätit, och jag åt typ inget mamma trodde det berodde på att jag var kär man ba: aha.. expert? men aa så efter maten satte jag mig vid datan och nu saknar jag återigen lucas. ååh jag vill ha honom här nu nu nu!
jag älskar dig älskling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0