orka läs!

Hej mina vänner! nu har jag vart och solat och så, fick lite färg i ansiktet happy face! Men det är faktiskt jävligt hemskt att man ska behöva gå runt med fake bränna nu i 9 månader typ.. inte okej! Vinter och höst är något jag hatar! och jag menar det verkligen, jag hatar det.. jag hatar allt med det, förutom julafton och nyår. men det är lixom 2 dagar som man går runt och längtar efter i 100 år, och sen när dom är över... what the fuck längtar man till då?! sommarn!? jo men visst brukar det vara så? ni känner väll igen er? men då säger alla tänk positivt sommarn kommer snart osv.. men jahaja! väntavänta... efter nyår är det JANUARI, FEBRUARI, MARS, APRIL, MAJ! vänta bara jag? MEN 5 onöööödiga jävla månader som man bara hatar sitt liv och fryser häcken av sig! vad är det bra med vintern? någon som kan berätta? för än så länge hittar jag inte ett skit... och i morron börjar skolan... vänta... CUT CUT CUT! vad mer ska jag säga en ny start på helvetet.. och inte en bra start.. jag kommer vara så agro i morron så om ni ser mig sur, bli fan inte förvånad! Jag längtar inte ett skit till skolan, som ni kanske läste vad ida skrev? hon typ längtar.. men jag säger tvärt om! jag skiter i att jag inte har något att göra på dagarna typ. utan att dom bara spills bort.. bortkastade helt änkelt, men det är skönt att bara finnas, kliva upp när man känner för det! jag längtar inte efter mina vänner!? jag träffar dom varje dag! alla som jag lever för ser jag typ varje dag, vafan har jag att sakna efter? ingenting, en sur torsten? som skriker i en jävla trumpet skit om att man inte får sitta på skåpen!? fuck heller! med andra ord.... 9 månader som jag bara kommer hata nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0