dagens viktiga.


Japp, jag är faktiskt rätt trött själv på att höra mina kompisar säga: "ooh jag är så avundsjuk på hennes utseende, kolla hennes hår, och hennes ögon och hon har så fin kropp!" Vad säger ni själva? trötta på det?! Alla tjejer i ungdomen tycker något sånt här, och har alltid någon som man vill se ut som, jag erkänner att jag också sakt sådär.. men jag försöker lära mig att tycka om mig själv, älska mig själv och vara nöjd. För om man ska gå runt och bara är avundsjuk på en person och försöker bete sig som den så finns ju inte du själv där! det finns bara en Mathilda Kling som är precis som jag! så varför ska jag gå runt och försöka vara någon annan?! man får helt enkelt acceptera att man ser ut som man gör och kanske inte riktigt har den där dröm kroppen som säkert alla killar önskar att man har! Nej dagens samhälle går ut så mycket på hur man ser ut, och det är något som jag stör mig på. verkligen. Man bryr sig så mycket om vad killarna tycker, lr ja så fungerar väl vi tjejer? för så fungerar jag! men som sakt.. jag försöker träna bort det och verkligen vara nöjd med mig. För den rätta killen för dig, ska inte gå efter ditt utseénde endast utan också din insida! Så tjejer stå upp för er själva, va nöjda med era liv som ni har, få upp självförtroendet och verkligen tyck att ni ser bra ut! Ni ska kunna ställa er framför spegeln och ibland tycka att "fan idag är jag nöjd med mig själv, idag är jag snygg!" Min brorsa sa en gång för ett tag sen "lär dig älska dig själv, innan du älskar någon annan!" och det är ju så jävla sant!? lr vad tkr ni? har jag fel? jaja. det var min åsikt. hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0