Anka 1 & Anka 2

Har precis sattit mig vid min absoooluuut bästavän! DATAN jag menar vad skulle jag göra utan dig? du finns alltid för mig och... hmm.. näääe... det där lät lite gay! Men seriöst jag tycker om min lilla plåtburk haha! Men hur som helst jag har vart i skolan idag och aa vad har hänt näe inget speciellt faktiskt! Glaad skrev bajs på ett bord hm ganska kul vah..? sen har jag och marcus blivit döpta till anka 1 & anka 2 han är 1 och jag 2 för han är längre än mig men han kan ju bara gå och bajsa snätt. hm.. vad har hänt mer? Jag har vart i stallet och ridit jävligt najs bajs! red på flora hon var pigg men jävligt kul wiho! efter det så åt jag tårta där för min ridlärare fyller år hehe grattis! (a) Nu när jag kom hem efter det så har jag inte gjort så mkt! tagit på mig mjukisbyxerna och en t-shirt så nu sitter jag och gayar loss vid min kära vän! I morron är det sista dagen för mig i skolan för sen åker jag till thailand och steeeker. fast i morron måste jag tömma hela mitt skåp och jag tror jag dör fattar ni hur mkt min väska kommer väga? näe det fattar ni inte men typ 100 kg! -.- I morron ska jag vara med glaad också fett najs assåw aa neee inte direkt säriös där. Men ska tagga iväg nu vi hörs i morron! puss och kram! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha så kul i thailand nu! ;) sooooola&bada åt mig x'd

2010-06-01 @ 21:55:39
Postat av: Anonym

haha vafan menade en glad min inte den dära skiten! XD

2010-06-01 @ 21:56:16
Postat av: kling

haha aa men vem är du? :)

2010-06-02 @ 06:23:36
URL: http://mkliing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0