Ny design.

Aa som ni ser så har jag gjort en nu design fast den är bara för tillfälle för jag orkade inte hålla på mer :$
Anyway vad tycker ni om den? Det blev så tråkigt med svart så. Men aja mina små johannar stack för omg typ 2 timmar sen? jag har suttit vid datan sen dess och jag sa att jag skulle ducha haha. nu ska jag nog in och ducha. Filmen var grymt läskig jag och söderberg somnade helt vid 7 på morgonen och vaknade vid 9 så jag är så jävla trött. nej men nu hörs vi senare (bilder kommer senare)
vilken tkr ni är snyggast? :$ (alla kommer ta 1:an men aja)
1.
2.

Kommentarer
Postat av: söderberg

den du har nu, typ 2:an. Är gullig :$ <3

2010-01-23 @ 15:56:50
Postat av: anonym

Tycker båda är fina:o

2010-01-23 @ 20:26:58
Postat av: jaqueline

jag älskar 2.an..

men jag tkr du ska ha kvar den du har nu.

den är den finaste någonsin!!!!!!!

puss på rumpan(a)<3333

2010-01-26 @ 23:20:31
URL: http://jaquelinelysholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0