<3

Tjooo, nu har jag pluggat spanska och gess what!? för första gången i världshistorien så fattade jag det! är det kanske såhär jag borde plugga på det? 1 vecka innan jag har provet typ! stolt över mig själv, kan 5 av alla 9 punkter vi ska kunna. I morron blire mer plugg och på onsdag blire chill med vänner eftersom vi har studiedag, woop woop! I morron fyller söderberg 15 också! ni får inte glömma bort att gratta tösen! Jusst nu sitter jag och kollar simpsons med en cola precis framför mig, hur nice?! jorå helt ok nice.. Ska försöka orka gå upp och bädda rent niklas stora säng! för första gången den här veckan kanske jag kan hålla kvar mig i sängen och inte ramla ner som jag gjort sjutti elva gånger denna vecka, nåja... nu ska jag komma på något och blogga om. hur låter det?! jorå, hej då hörs snart när jag tänkt klart! ;)

Kommentarer
Postat av: victoria

sv: tack så mycket! och ja det gör jag verkligen(:

älskar! ;)

2011-09-26 @ 21:11:23
URL: http://victoriasdiiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0