grönalund! woopwoop


Alla fina bloggläsare, livet rullar lr vad säger ni?! mitt nya motto nu för tiden är "gråt inte över någon, som aldrig skulle gråta över dig" tycker att det är ett rätt så bra motto, som jag ska försöka leva efter nu! visst att det kanske blir svårt, men jag ska försöka! hur som helst. Idag ska jag till grönan med min tös Marika, vi ska träffa på Emelie från åby, hur nice!? jeeevligt nice. Vi ska ta 12:02 tåget från huddinge. Sen ikväll, blir det kankse kräftskiva hemma hos beckson, om hon får ihop tjejerna och sådär, så nu vet ni det! kräfskiva hos beckson! men nu känner jag att jag ska börja göra i årdning mig.. vad ska man ha på sig då?! grönan... svårt val.. ooh. det löser sig. kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0