söndag...

Hej det är söndag och jag har inget liv... seriöst! Jag har suttit och pluggat och gjorde typ moppe prov nu, men har flera likadana prov så det är lugnt om man inte klarar det första gången., vet ni vad som var så otroligt surt!!! Man ska ha 63 rätt och vet ni vad jag fick? 62!!! och jag blev inte godkänd så måste göra om det provet bara men herregud jag fick damp! Men hur som helst, ska jag plugga engelska nu typ.. fett roligt!? I morron ska jag åka moppe haha nej men jag har manöverkörning fett nice, slipper 2 lektioner fyfan vad skönt! (a) Men aja, jag hade dessutom ett hål igår hos tandläkarn!!! DÖDA MIG! ska tillbaka den 3 juni så får inte äta godis fler än 1 gång i veckan... hehe jorå det kommer ju gå bra! Men måste dra nu, vi hörs puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0