solig dag ;)

Hej!
bara jag eller asså kolla in vädret! helt underbart eller vad säger ni!? :) Idag ska jag bara vara hemma och plugga, måste säga att det är jävligt tråkigt, men det måste göras... tyvärr! Har min moppe jag måste plugga också, men allvarligt, jag känner mig jävligt säker på det när jag sitter på moppen men nej nej, sen ska det ju vara massa jobbiga tester och skit.. not funny! ska läsa ut den tjockaste boken ca: 3 ggr har jag bestämt mig för, för det kommer massa frågor om den skiten som står där i OCKSÅ! kult! nej men jag har precis vart ute lite och pluggat på den, fett  duktig! och nu sitter jag och pressar i mig godis! hahahahahah................. oooh vad tråkigt jag har! Nu ska jag ta en duch, sen äre bara fortsätta med the pluggish! hörs sen! Love.

ledsen mamma fanns ingen bild där du också va med!
Jag älskar er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0