sjuk!

Japp idag har jag vart sjuk.. döda mig! Jag kom hem från stallet och så, gick och la mig runt 11 igår. Låg och vred och vände på mig i 15 miljoner timmar när klockan var kanske halv 1 så fick jag värsta panik. Ni vet när man inte vet vad man ska göra för man mår så dåligt? aja jag gick upp.. allt snurrade till i huvet, höll på att ramla ner för trappen fan! kom till toan och spydde... not nice! aja sen gick jag och la mig när jag gråtit några tårar. Gråter alltid när jag spyr så nu vet ni det! Men aja.. sov 1 timme inatt.. fett bra ju!? -.-  på morronen spydde jag igen, och hahahaha jag har aldrig vart så hungrig som jag var då, men vågade inte äta. så badade och glodde film, totalt idag tror jag att jag sett 6 filmer, och inte pluggat ett skit. hihihi busfia där! Men nej seriöst nu! har pluggat lite granna nu iaf, och har ätit kyckling sallad och nu mår jag rätt OK! så ni kanske ser mig i skolan i morron, men nu ska jag draa! puuussssiiiiiiissss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0