oooh!

oh hej, mitt humör idag har verkligen bara sjunkit! det sjönk efter idrotten. Min väska vägde 150 kg och allt var bara helt meningslöst! ville dö och nu är jag det! Nej men seriöst. när jag kom hem åt jag mat, proppade sönder min mage och sen pluggade jag so! läste alla sidor. dom sög så döda mig igen! jävla fitt balle skola! kill kill kill! men aja.. sen la jag mig på soffan och dog lite till. Ont i magen så det bara dödar mig! är på sugit humör, så tro mig retar ni upp mig nu på sms eller nått! så kan ni bara önska er en fin begravning! nej men ooohh! tyst herrå.. ska till stallet nu och glömma allt skol arbete! HATE!

vafan hade jag gjort utan det här!?

Kommentarer
Postat av: tyra

fin blogg !

Är du sugen på en ny design?

kolla in hos mig isf. KRAM ♥

2011-04-26 @ 19:16:17
URL: http://designbytyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0