onsdag.. check!

tjoo.. då var denna jobbiga dag avklarad då! sen på fredag äre ju loooooov! herregud vad nice, eller aa en vecka men so so what!? ;) jusst nu ligger min gose katt i mitt knä och spinner, dör för henne nej men sååå pluttinuttig! måste börja plugga moppe nu, så vi får faktiskt höra senare. måste få godkänt så att jag sedan kan åka förbi och tuta fetttttttt meeeeed nice! men fyfan ska tagga nu hörrni. jag vet.. sorgligt men aja.

fett fina.. har uppsatt hår så ni inte tror jag är miss flintstone ;)

Kommentarer
Postat av: linaa

fan vilka stora ögon katten har haha :D



SV: oohja! men det funkar.. (y) dock blir man jäääävligt trött sen i skolan (y)

2011-04-13 @ 16:12:50
URL: http://linarebecka.blogg.se/
Postat av: agnes

men och att den har stora ögon. den är värdens sötaste katt så jaaaaaaaaaaaa. det är gulligt med stora ögon anus

2011-04-13 @ 21:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0