hellloooo

Hej, visst har det vart fett bra väder idag! tror jag bara vill skrika av glädje, sååå fint har det vart! När vi skulle ha slöjd vilken är våran sista lektion på måndagar så var det 15 grader i skuggan, helloo nice!! Hur som helst, jag åkte moppe idag. im pro! fast... näe.. jag ramlade faktiskt det var lite läskigt men jag gjorde inte illa mig eller någonting för jag hade vääääärsta motorcykel stället på mig hahah, fett snygg! Men aja jag blev godkänd iallafall vilket var jävligt nice så nu ska jag bara köra på tester och sen ett till moppe test (köra i trafik) och sen ska jag till trafikvärket osååå vips så har man ett körkort, skillad kling här! (a) Men väntar på att pappa gör mat nu iallafall, det blir grillat med ris och bea, muummmaaaaaa! Men jag måste faktiskt dra nu, ska plugga mera. I morron har jag matte prov och de är inte lika nice vill jag vara påpeka.. önska mig lycka till! men tjadå på er!

typ jag på mattelektioner...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0