visste nu att...?

Jag tror på spöken? Ja.. jag är seriös. jag har hört så många historier.
och själv upplevt lite små läskiga saker. dessutom brukar jag se "det okända"
och det verkar ju vara sant. så därför har jag börjat tro på det jag också. Jag är rädd
för mörker och spöken. dom är mina svagheter. jag tror inte riktigt på spöken som går omkring
med vita lakan över sig och tror dom är ngt. utan mest andar och sånt. fattar ni vad jag menar?
Att om en nära person dör så tror jag att den kanske kan stanna kvar på "andra sidan" man kan inte se den men man kan se saker som den gör! tex: tänder lampor, drar ut stolar. aa men sånt tror jag på. Hänt mig på stallet att en hasp går upp utan att det var någon där. eller ja.. iallafall som jag inte såg! så ärligt. jag
tror faktiskt 100 % på "spöken"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0