åsne skit.

Tjena fan. nu skrev nyss söder till mig, ett glatt hejhej, :D :love: jag gillar söder! ehm. jag slängde ju in ett fint inlägg idag under dagen. var irriterad jusst då, ledsen för det. haha vettefan varför, men humör svängningar i gess. japp men sen var väl dagen helt otroligt bra, vi hade biologi efter det. fyfan det är så sjukt najs. jag diggar min lärare där. och såklart är jag hennes favorit elev! Stolt. för det är ju verkligen inte så att hon säger det till alla, nejnej, absolut inte. Men ja, sen efter det hade vi so. helt OK faktiskt. sen hade vi spanska. efter det fyfan vad jag var på bra humör! jag fick lixom MVG på läsförståelsen och VG på grammatik och sen VG- på någon annan skriv grej, asså man har ju skills på spanska måste jag säga! gissa hur glad jag är. men nu ska jag stänga ner datan (eller inte) och plugga så man kan få ett till MVG fast nu äre i SO. prov på fredag. wish me good luck! snart kommer väl niklas och dessi förbi också. hoppas jag. skitungar. aja saknar jävlarna. men nu hörs vi senare. :love:
min fuuulleeeeee vän! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0