avklarad.

hej gullunge. nu sitter jag framför älsklingen. gess what? datan. smsar lite och chattar, coolt! ehm. första dagen avklarad på den här veckan iaf. den sämsta dagen av alla så skönt! hade idrott idag, seriöst om jag fick skulle jag bajsa i hennes mun och pressa in en kamel i käften på henne. usch! hatar henne. det är verkligen att hon inte kan berömma en.. hon står bara och klagar och sånt på en HELA TIDEN! även fast man är aktiv så säger hon inget bra, men såfort man typ stannar upp en sekund så ba LALALLALALALA! man ba men chilla pattlisa! usch. aja FYFAN i morron har vi det i igen också... seriöst döda mig. kan hon snälla inte vara sjuk? då skulle mitt liv bli perfekt. aja. nu ska jag hämta upp tränings bollen, tvätta bort mitt smink och sätta på mig myskläder. och sen ropar säkert mamma där nerefrån att det är MAT! mitt liv är underbart nu. jag och min mat! mmmh! jaja. JUSSTE! jag och söder spela in en film idag på musiken. om ni vill se den så äre bara gå in på min facebook. "mathilda kling" haha för vet inte hur man laddar upp dom på bloggen. jaja, nu ska jag dra, puss på rumpan sålänge, :love:
jag och min syrra,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0