Tisdag.

Heeeej bloggen. driv!
men aa. tjo på er.
jag har inget liv. har vart på heron idag med glaader. köpte godis. fan ett kilo för 37 kr typ. coolish! aa när vi vart där ett tag åkte vi till ikea och där mötte vi ellet, elvira och malle. snacka om sega cheyer. sååå sjukt sega. tog 50 år för dom haha nääääe då. men JO! för när dom kom så behövde jag och glaad tagga typ. kult liv jag har. aja. när jag kom hem, snacka jag i telefon med en mupp. ni borde veta vem vid det här laget? aja jag käka lasagne med min käre fader som bara är hemma. för sandra är någonstans vettefan vart? och niklas japp.. han är vart han nu är, en filur som han är! Mihihi idag ska jag sova inne hos pappa wiiiie slippa sova själv!! Snart ska vi gå och tjocka med glass och godis. så vi hörs senare. loooove! :love:














det var nog alla bilder.

om du aldrig ätit den här. är du efterbliven. sååååå sjukt god :D

Kommentarer
Postat av: Joar & Johanna

Hur kan man äta en bild? ;)

2010-10-26 @ 21:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0