söndag - måndag

Hej bloggen. ledsen för jag inte bloggat så mkt idag. men var hos mormor och morfar. käka och sånt där. jag lovar jag går upp 5 kg varje gång jag är där. man äter ju hela tiden. Men sånt är livet, mat är mitt liv japp nu vet ni det. och jag kommer bli tjockis när jag blir stor! jaja. Nu webbar jag med söder. vi har inget liv som ni kanske redan vet!? Helvete!!! mitt liv förstördes nyss.. vi har ju skola i morron. ååååååh kill me. skola.. seriöst jag bombarderar den sen någon gång i livet när jag blivit tjockis och inte har något att leva för. då jävlar källbrink! mihihi mitt vrål för idag. eller vänta det kommer ett till! HELVETE FITTA BAJS KORV!! gess what..? MÅNDAG OCH VI HAR IDROTT! kill me again! ja men det var väl ett kul inlägg jag skrev nu. eller? men skit samma vi hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0