skolfoton!!

Skolfotona har kommit nu. och jag kan lägga ut på en på klassfotot iaf. om ni vill? klart ni vill. Men jag ser helt sär behandlad ut. och sen på mitt enskilda foto.. vafan ska man säga? det finns inga ord. ser helt änkelt helt sjuk ut! eller ja det tkr jag iaf. men mamma tkr jag är fin.. men näää... Jag ska döda fotografen så nu vet ni det! hon ville att man skulle sitta som en åsnepitt. japp nu vet ni det också! men aa. nu vet ni.. kult. men aa nu langar jag in fotot. puss hej!
jag sitter längst ner till vänster breve läraren som har en blå tröja på sig.

Kommentarer
Postat av: ellet

Tack, du blev också aaaasbra!!

2010-10-14 @ 07:01:40
URL: http://kkristiansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0